Інформація про стан розгляду звернень

громадян у ІII кварталі 2022 року

 

Керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, а також рекомендаціями Державної служби статистики України, Головне управління статистики у Рівненській області протягом III кварталу 2022 року проводило відповідну роботу щодо неухильного забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

У III кварталі 2022 року до органів державної статистики області надійшло 9 звернень громадян.

За характером питань, що порушували громадяни у звітному періоді, переважали кадрові питання – 5 звернень (55,6 % від їх кількості), питання соціального захисту – 2 звернення (22,2 %), надання статистичної інформації – 2 звернення (22,2 %). Повторних та колективних звернень у звітному кварталі не зафіксовано.

Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та вирішені згідно з вимогами чинного законодавства.

Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.

Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян з питань, що належать до компетенції органів державної статистики, а також електронне звернення для подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет.