Інформація щодо стану організації роботи зі зверненнями громадян та вжиті заходи, спрямовані на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення, за 2020 рік

 

Керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, а також рекомендаціями Державної служби статистики України, Головне управління статистики у Рівненській області протягом 2020 року проводило відповідну роботу щодо неухильного забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

За 2020 рік до органів державної статистики області надійшло 37 звернень громадян.

За характером питань, що порушували громадяни у звітному році, переважали кадрові питання – 16 звернень (43,2% від загальної кількості), питання соціального захисту – 14 звернень (37,8%), надання статистичної інформації – 5 звернень (13,6%), питання праці і заробітної плати – 1 звернення (2,7%) та надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організації України – 1 звернення (2,7%). Повторних та колективних звернень у Головне управління статистики не надходило.

Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.

Заходи, передбачені планом роботи зі зверненнями громадян на 2020 рік, виконані в повному обсязі. Вже розроблено окремий план роботи зі зверненнями громадян на 2021 рік.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 12.02.2019 № 101 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в області у 2018 році» відділу роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації надано інформацію щодо розгляду звернень громадян за І півріччя 2020 року та за 2020 рік.

Підсумки роботи із зверненнями громадян розглянуті на засіданні колегії Головного управління статистики.

На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VII «Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції» забезпечено подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), зокрема на вебсайті Головного управління статистики функціонує розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом 2020 року не надходило.

Упродовж 2020 року звернень від Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни не надходило.

Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян розглянуті та вирішені згідно чинного законодавства.

Для більш повного задоволення громадян статистичною інформацією в приміщенні Головного управління статистики працює бібліотека, де можна переглянути офіційні видання Держстату та статистичні видання Головного управління статистики.

У Головному управлінні постійно діє «гаряча телефонна лінія», по якій громадяни можуть отримати консультації з питань, що їх цікавлять.