Повідомлення про результати проведення анкетного опитування

користувачів статистичної інформації про рівень задоволення їх інформаційних потреб щодо показників зі статистики торгівлі

 

Метою проведення анкетного опитування було вивчення рівня задоволення інформаційних потреб користувачів статистичної інформації щодо показників зі статистики торгівлі, які містяться у статистичному збірнику «Торгівля Рівненщини у 2014 році», економічній доповіді «Роздрібна торгівля Рівненщини у 2014 році» та експрес-випуску «Структура роздрібного товарообороту підприємств області», а також визначення користувачами оцінки якості вміщеної в них статистичної інформації.

Анкетне опитування проводилось шляхом:

- надання анкети разом із супровідним листом користувачам, які залучались до анкетного опитування;

- надання анкети відвідувачам, що звернулись безпосередньо до відповідального виконавця з метою отримання статистичної інформації;

- розміщення анкети на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

Анкетне опитування проводилось відділом статистики торгівлі з залученням відокремлених підрозділів у районах з 1 по 31 жовтня 2015р.

У ході проведення анкетного опитування одержано 18 заповнених користувачами анкет. Відомості щодо складу  користувачів статистичної інформації, які взяли участь у проведенні анкетного опитування, за відповідними ознаками наведені нижче:

-          за статтю: жінки88,9%, чоловіки 11,1%;

-          за віком: від 30 до 54 років – 94,4%; 55 років і старші – 5,6%;

-          за освітою: неповна вища – 5,6%, базова вища – 44,4%, повна вища – 50,0%;

-          за сферою діяльності: державна влада – 27,8%, громадські організації – 5,6%, наука/освіта – 5,6%, бізнес (виробнича сфера та сфера послуг) – 61,0%.

Результати наданих користувачами відповідей на запропоновані в анкеті запитання розподілились таким чином (у % до загальної кількості опитаних користувачів):

1.1. Статистична інформація щодо основних показників зі статистики торгівлі, яку Ви використовуєте у Вашій діяльності, є:

- основою – 5,6%;

- важливою складовою11,1% ;

- додатковою інформацією – 44,4%;

- складно відповісти 38,9%.

1.2. Вкажіть, будь ласка, як Ви отримуєте необхідну інформацію зі статистики торгівлі? (виберіть одну або кілька відповідей)

- на паперових носіях (друковані видання) – 38,8%;

- електронними засобами (електронна пошта, Інтернет) – 77,8%;

- через засоби масової інформації – 5,6%.

1.3. Як часто Ви використовуєте веб-сайт Головного управління статистики для отримання інформації щодо показників зі статистики торгівлі ?

- постійно – 11,1%;

- періодично 77,8%;

- майже не використовую – 11,1%.

1.4. Прокоментуйте, будь ласка, чи відповідають вашим потребам терміни поширення інформації зі статистики торгівлі?

- цілком задовольняє – 44,4%;

- частково задовольняє – 55,6%.

1.5. Вкажіть, будь ласка, з якою метою Ви найчастіше використовуєте інформацію зі статистики торгівлі? (виберіть одну або кілька відповідей)

- вивчення ситуації у сфері торгівлі – 55,6%;

- розроблення концепцій, стратегій, програм, прогнозів, нормативно-законодавчих актів, інших документів – 27,8%;

- прогнозування змін економічного розвитку – 11,1%;

- моніторинг виконання регіональних програм розвитку – 11,1%;

- здійснення міжрегіональних порівнянь –11,1%;

- інше (вкажіть, будь-ласка) – 5,6% (підготовка матеріалів про економічний розвиток району).

1.6. Як Ви оцінюєте загальну якість статистичної інформації?

- повністю задовольняє – 50,0%;

- переважно задовольняє – 33,3%;

- частково задовольняє – 11,1;

- складно відповісти – 5,6%.

1.7. Чи використовуєте Ви у своїй діяльності статистичні публікації Головного управління статистики для отримання інформації зі статистики торгівлі?

- так – 72,2%;

- ні – 27,8%.

Якщо так, то дайте загальну оцінку інформаційному наповненню нижчезазначених статистичних публікацій:

1.7.1. Експрес-випуск "Структура роздрібного товарообороту" (розміщений на офіційному веб-сайті Головного управління у рубриці "Експрес-випуски / Внутрішня торгівля")

- відмінно – 5,6%;

- добре – 55,6%;

- задовільно – 11,1%.

1.7.2. Економічна доповідь «Роздрібна торгівля Рівненщини у 2014 році»

- добре – 44,4%;

- задовільно – 5,6%.

1.7.3. Статистичний збірник «Торгівля Рівненщини у 2014 році»

- добре – 5,6%;

- задовільно – 44,4%.

1.8. Чи користуєтесь Ви будь-якою інформацією щодо основних показників діяльності торгових підприємств, отриманою від інших установ області, крім Головного управління статистики?

- так – 16,7%;

- ні – 83,3%.

Якщо так, то поясніть, будь-ласка, чому? (виберіть одну або кілька відповідей)

- інформація не має достатнього рівня деталізації – 5,6%;

- показники представлені за недостатньо тривалий проміжок часу – 5,6%;

- терміни та періодичність оброблення й поширення даних не відповідають потребам – 5,6%.

1.9. Будь ласка, визначте оцінку інформаційної підтримки користувачів статистичної інформації щодо основних показників зі статистики торгівлі співробітниками Головного управління статистики.

1.9.1. Як Ви оцінюєте контактну інформацію, наведену на офіційному веб-сайті та в публікаціях Головного управління статистики?

- відмінно – 27,8%;

- добре – 72,2%.

1.9.2. Як Ви оцінюєте дії співробітників Головного управління статистики щодо надання відповіді на поставлене Вами запитання (надісланий лист)?

- відмінно – 38,8%;

- добре – 55,6%;

- задовільно – 5,6%.

2.0. Як, на Вашу думку, змінилось інформаційне забезпечення користувачів статистичною інформацією зі статистики торгівлі  порівняно з минулим роком?

- значно краще – 16,7%;

- краще – 27,8%;

- залишились без змін – 38,8%;

- складно відповісти – 16,7%.

2.1. Будь ласка, висловіть свою думку з приводу того, як співробітники Головного управління статистики могли б поліпшити якість статистичної інформації зі статистики торгівлі та послуг з надання цієї інформації.

Пропозиції та зауваження користувачів відсутні.

 

Проведене анкетне опитування показало, що інформаційно-аналітичні матеріали зі статистики торгівлі в цілому задовольняють потреби користувачів статистичної інформації. Водночас слід продовжувати роботу щодо презентації видань, які готуються відділом.

 

Щиро дякуємо всім користувачам, що взяли участь в анкетному опитуванні.