Довідка про результати проведення анкетного опитування респондентів зі статистики нефінансових послуг

 

Метою проведення анкетного опитування було вивчення звітного навантаження на респондента та витрат часу на заповнення одного звіту за ф.№1-послуги (місячна), методологічних підходів щодо наповнення показників у статистичній формі, якості статистичного інструментарію, з метою з’ясування задоволеності респондентів організацією збору форми державного статистичного спостереження та визначення шляхів покращення партнерських взаємовідносин.

Анкетне опитування проводилось методом:

-                          надсилання анкети із супровідним листом засобами електронного зв’язку на адреси респондентів, які звітуються за даною формою державного статистичного спостереження;

-                          надання анкети респонденту під час подання статистичної звітності;

-                          розміщення анкети на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

Анкетне опитування проводилось відділом статистики нефінансових послуг з 1 по 31 жовтня 2013 року із залученням відокремлених структурних підрозділів Головного управління статистики.

Від респондентів державного статистичного спостереження отримано 150 анкет, з них 20 анкет (13,3%) отримано засобами електронного зв’язку.

Більше половини опитаних (56,7%) респондентів відповіло, що зручніше подавати звітність зі статистики нефінансових послуг до Головного управління статистики безпосередньо у відділ, третина – системою електронної звітності, 6,0% – за принципом «єдиного вікна», 4,7% – засобами поштового зв’язку. Є ряд чинників, які стримують перехід підприємств на подання статистичної звітності в електронному вигляді, а саме: немає відповідного програмного забезпечення – 51,4%, зручніше нарочно у Головне управління статистики – 25,7%, відсутність Інтернет-мережі – 22,9%. Майже половина респондентів не розглядає можливості у найближчий час розпочати надання електронної звітності до органів статистики, третина – ще не визначились, п’ята частина – в найближчий час можуть розпочати звітуватися в електронному вигляді. В середньому для заповнення державного статистичного спостереження за ф.№1-послуги (місячна) потрібно 1 год. 45 хв. Майже всі (94,7%) респонденти задоволені інструментарієм зі статистики нефінансових послуг і вважають його доступно викладеним для того, щоб якісно заповнити статистичну звітність. Окремі респонденти пропонують подавати звітність щоквартально. Більшість респондентів (64,0%) не потребують кваліфікованої допомоги працівників відділу при заповненні ф.№1-послуги (місячна) і не бажають брати участь у нарадах (70,0%). Разом з тим 30,0% готові взяти участь у нарадах, проте незначна кількість респондентів лише при зміні заповнення статистичної звітності, а також з таких питань із сфер послуг:

         видавничої діяльності;

         діяльності з надання інших інформаційних послуг;

         діяльності туристичних агентств і туристичних операторів;

         діяльності готелів і подібних  засобів тимчасового проживання;

         рекламної діяльності;

         надання транспортних послуг.

Результати наданих респондентами відповідей на запропоновані в анкеті запитання щодо опитування зі статистики ринкових нефінансових послуг розподілились таким чином (у % до загальної кількості опитаних користувачів):

Будь ласка, зазначте кількість працівників Вашого підприємства:

ü        від 0 до 10 осіб – 66,0%;

ü        від 11 до 50 осіб – 29,3%;

ü        від 51 до 250 осіб – 4,7%.

 

З якого джерела Ви отримуєте інформацію про участь у державних статистичних спостереженнях?

ü        на веб-сайті Головного управління статистики – 22,7%;

ü        листи Головного управління статистики про участь у держстатспостереженнях – 28,7% ;

ü        телефоном – 52,0%;

ü        інше – 5,3% .

Хто із працівників Вашого підприємства частіше подає форми статистичної звітності?

ü        керівник – 14,0%;

ü        головний бухгалтер – 52,0%;

ü        виконавець – 32,0%;

ü        кур’єр – 2,7%;

ü        інше – 0,7%.

Як Ви вважаєте принцип «єдиного вікна» спрощує подання статистичної звітності до Головного управління статистики?

ü        так – 31,4%;

ü        ні – 7,3%;

ü        важко відповісти – 39,3%;

ü        не знайомий(а) з таким форматом подання звітності – 22,0%.

Який рівень звітного навантаження зі статистики ринкових нефінансових послуг на підприємство, що Ви представляєте?

ü        низький – 30,0%;

ü        середній – 64,0%;

ü        високий – 6,0%.

Чи задовольняє Вас якість, повнота та доступність інструктивних матеріалів (інструкції, роз’яснення) щодо складання державного статистичного спостереження зі статистики ринкових нефінансових послуг за ф.№ 1-послуги (місячна)?

ü        так – 94,7%;

ü        ні – 5,3%.

Чи необхідна Вам кваліфікована допомога працівників відділу при заповненні державного статистичного спостереження зі статистики ринкових нефінансових послуг за ф.№ 1-послуги (місячна)?

ü        так – 64,0%;

ü        ні – 36,0%.

Чи звертались Ви до працівників відділу щодо надання консультацій при заповненні державного статистичного спостереження зі статистики ринкових нефінансових послуг за ф.№ 1-послуги (місячна)?

ü        так – 70,0%;

ü        ні – 30,0%.

Як Ви оцінюєте співробітництво з працівниками відділу нефінансових послуг?

ü        приязне – 45,3%;

ü        кваліфікована допомога – 63,3%

ü        інше – 0,7%.

 

Проведене анкетне опитування показало, що серед респондентів слід і надалі продовжувати роз’яснювальну роботу щодо можливості отримання статистичної інформації, зокрема засобами електронного зв’язку.

 

Щиро дякуємо всім респондентам, що взяли участь в анкетному опитуванні.